Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów. 

Telefoniczny doradca klienta (projekt infolinia sprzedażowa - połączenia przychodzące)
Twój zakres obowiązków
  • odbieranie połączeń przychodzących od nowych i obecnych klientów,
  • aktywna sprzedaż usług i produktów w tym doradzanie i odpowiadanie na pytania klientów.
Nasze wymagania
  • zaangażowanie, szybkość przyswajania wiedzy, chęć do pracy i zdobywania nowych doświadczeń,
  • chęć współpracy na min. 6 m-cy.
Mile widziane
  • studenci studiów stacjonarnych i zaocznych.
To oferujemy
  • stawkę 19,70 brutto + wysokie prowizje (średnia stawka na tym projekcie to 27 netto),
  • umowę zlecenie,
  • wypłatę dwa razy w miesiącu – płacimy zarówno wynagrodzenie podstawowe jak i prowizje,
  • system premiowy i motywacyjny, w tym dodatek stażowy,
  • grafik układany z tygodnia na tydzień - możliwość pracy w godzinach porannych bądź popołudniowych – dostosuj swoje zajęcia do pracy!
  • profesjonalny pakiet wdrożeniowy zakończony Certyfikatem,
  • realne możliwości awansu i rozwoju w strukturach firmy,
  • pracę w samym centrum wrocławskiego rynku,
  • benefity: owoce, firmowa biblioteka, brak dress code’u, strefa relaksu.